Nyhet! Du designar, jag tillverkar!

Nyhet! DU designar, jag tillverkar!


Vill Du ha ett extra personligt smycke? Nu kan Du vara med och bestämma hur Ditt smycke ska se ut!

Bolla ideer och önskemål med mig. Du kan även klicka dig fram i de olika kategorierna (i spalten tillhöger) och få lite ideer om material och design. Du kan blanda, ta bort, lägga till eller komma med en alldeles unik ide´. Jag har även annat smyckesmaterial som inte finns här i bloggen som jag kan berätta mer om och visa bilder så att Du kan få en bild av materialet!






Välj mellan graverade brickor ( där du själv väljer vad som ska stå på), fina berlocker, pälor i alla olika former och storlekar, fjädrar, färger, kedjor, Skyddsänglar, läderband, gravering på läder ,örhängen i äkta sterling silver 925 m.m...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0