Personligt Läderarmband Unisex



Ett personligt och snyggt läderarmband för både Honom och Henne.
Vad som ska stå på armbandet väljer Du! Perfekt att ge bort som en fin liten present till någon man tycker om på tex födelsedag eller Alla hjärtans dag! Eller varför inte till sig själv?
Man kan skriva tex Namn, speciella datum eller en liten mening.
På exemplet på bilden valde jag att skriva min sons namn och födelsedatum.

Man kan själv välja om man önskar exakt önskad längd/storlek på armbandet, annars har jag en normal modell som jag går efter, men man kan även justera till önskad storlek genom kedjan på armbandet.


Till Herr modell är det en grövre kedja (som på första bilden), för Dam modell är det en tunnare lite finare kedja samt pärla,hjärtberlock och mindre storlek ( se bild 2).


179 kr
Armbandet kommer i en fin smyckespåse.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Jag funderar på att beställa ett svart armband till min pojkvän i julklapp. Skulle det hinnas med? Mvh Emelie Eriksson (maila mig på [email protected])

2011-12-01 @ 18:26:36
URL: http://www.emeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0